دوست عزیز، من که سال‌ها در حوزه منابع انسانی فعالیت کرده‌ام، همیشه با خودم می‌گویم ‌ای‌کاش در کلاس‌های آموزش فروش شرکت می‌کردم. آن روزها تصورم این بود که در این دوره فروش کلاس‌ها به دانشجو یاد می‌دهند که «پررو» باشد اما اشتباه می‌کردم. فروشندگی یعنی مهارت در گوش دادن. همه کارجویان از نظر من، «فروشنده» هستند اما متاسفانه بسیاری از آنها هیچ چیزی درباره فروش نمی‌دانند. طی سالیان سال، به کارجویان یاد داده‌اند که «در جلسه مصاحبه، فقط از خودتان و دستاوردهایتان تعریف کنید.» این اشتباه است. اگر می‌خواهید مهارت‌های فروشنده‌ها را یاد بگیری و به اصطلاح، خودت را در جلسه مصاحبه «بفروشی»، باید بیشتر گوش کنی و کمتر حرف بزنی. هر شرکتی که آگهی استخدام منتشر می‌کند، حتما با مشکلی مواجه است. اگر مشکلی نبود، مجبور نبودند نیروی جدید استخدام کنند.  هدف تو در مصاحبه نباید تعریف از خودت باشد. هدف تو، ارائه یک فرضیه درباره مشکلی است که خواب را از چشمان مدیران شرکت ربوده است. شاید راه‌ حل مشکل آنها در دست توست.  ابتدا باید یک «نامه حل مشکل» بنویسی و فرضیه‌ات را ارائه دهی. این نامه را پیش از مصاحبه به مدیر استخدام بفرست. وقتی در جلسه مصاحبه حاضر شدی، شروع کن به تحقیق و پرسش، تا درباره مشکل مربوطه اطلاعات کسب کنی. این درست مثل فرآیند فروش است.

 اجازه بده داستانی را برایت تعریف کنم، درباره یک کارشناس فروش به نام «کریگ» که کارش، فروش کفپوش به ادارات است. او با خانمی که مالک یک پیش‌دبستانی است، قرار دارد. کریگ نمی‌داند آن خانم چرا کفپوش می‌خواهد، اما می‌داند باید قبل از جلسه، دلیلش را حدس بزند. اگر در جلسه، درباره مشکل آن خانم صحبت نکند، آن خانم قطعا ارزان‌ترین کفپوش را سفارش خواهد داد چون مشتری‌ها همیشه به محصول ارزان گرایش دارند. اگر به جز قیمت، موضوعی برای حرف زدن نداشته باشند، مشتری فورا می‌رود سراغ محصولی که ارزان‌تر است.  این کاملا طبیعی است. وقتی به خرید می‌روی، ممکن است بپرسی «فرق این دو تا محصول چیست؟» اگر فروشنده جواب درست و حسابی‌ای ندهد، طبیعتا می‌گویی: «آن ارزان‌تره را بده.»

برای آنکه فروشنده خوبی باشی، باید سوال کنی. مثلا بپرس: «هدفتان از خرید چیست؟ اجازه دهید محصولی را که متناسب با نیازتان است، پیدا کنم.» برگردیم به موضوع کریگ. ساعت ۳ عصر است. او به پیش‌دبستانی رفته تا با خانم مدیر درباره کفپوش صحبت کند. پس از شروع جلسه، او می‌گوید: «فکر می‌کنم به خاطر اینکه بچه‌ها دائما روی این کفپوش‌ها می‌دوند، مشکل شما این است که روی کفپوش‌ها لکه می‌افتد.» مدیر می‌گوید: «نه. بچه‌ها همیشه در آشپزخانه غذا می‌خورند که کف آن، سرامیک است. بیشتر از لکه‌دار شدن، این برایم مهم است که کفپوش‌ها دوام داشته باشند.» بسیار خب! مهم‌ترین مزیت ارائه فرضیه درباره مشکل، این است که حتی اگر حدست اشتباه باشد، خریدار به احتمال زیاد، مشکل اصلی را خواهد گفت.  اما برگردیم به داستان خودمان.

در جلسه مصاحبه شغلی، چطور به مشکل شرکت اشاره کنیم؟ نمی‌توانیم تا وارد جلسه شدیم، بدون مقدمه بگوییم: «می‌بینم که وب‌سایت شرکتتان افتضاح است. بیایید درباره‌اش صحبت کنیم.» نباید در این حد رک باشی. این پسندیده نیست. به جایش، این طور شروع کن: ابتدا، اگر از تو سوال کردند، درباره خودتان بگو: «پنج سالی می‌شود که به این شهر آمده‌ام. همان‌طور که می‌دانید، بازاریابم. به طراحی بصری خیلی علاقه دارم. محمد جانبلاغی می‌توانم یک سوال درباره این جایگاه شغلی بپرسم؟» مدیر استخدام: «بفرمایید.» تو: «دیدم که در آگهی استخدام، درباره معرفی محصول جدید، در وب‌سایت صحبت کرده‌اید.» تو خیلی باهوش هستی. نباید بگویی: «من این کار را فوت آبم.» چرا مدیر استخدام باید حرفت را باور کند؟ او که تو را نمی‌شناسد. باید ابتدا درباره مشکل آنها بیشتر بدانی و با پرسیدن سوالات هوشمندانه، نزد او اعتبار کسب کنی.

او در جواب می‌گوید: «بله. می‌خواهیم در این زمینه کمی جدی‌تر باشیم.» تو: «چرا چنین تصمیمی گرفتید؟» و او شروع می‌کند به توضیح دادن: «چون در سال ۲۰۱۴، از ۱۶ محصولی که معرفی کردیم، تنها از شش محصول استقبال شد.»  و تو می‌پرسی: «چرا فکر می‌کنید مشکل از بازاریابی‌تان بوده؟» او می‌گوید: «برای بازاریابی آن شش محصول، وقت گذاشته بودیم و فروشندگان را کلی آموزش داده بودیم، در زمینه ارسال ایمیل و شبکه‌های اجتماعی.» مدیر استخدام، همین‌طور که دارد جواب می‌دهد، خودش هم به اصطلاح، دو دو تا، چهار تا می‌کند و می‌بیند که این مشکل، چه هزینه‌هایی برایشان داشته. انگار داغ دلش تازه می‌شود. و این همان چیزی است که تو می‌خواهی. می‌توانی سوالات بیشتری بپرسی، مثلا درباره رقم ضرر و زیان. سپس می‌گویی: «پس می‌خواهید استراتژی بازاریابی آنلاینتان را طوری اصلاح کنید که خسارت مالی سال ۲۰۱۴، امسال جبران شود و حتی سود کنید؟» مدیر استخدام می‌گوید: «من در ذهنم بود که فعلا جلوی ضرر را بگیریم. اگر سود کردیم که چه بهتر.» او ذوق کرده اما هنوز نمی‌داند آیا تو واقعا راه‌حلی داری یا نه.

البته یک نکته مهم را فراموش نکن. اگر راه‌حل دقیقی در ذهن داری، نباید آن را مفت و مجانی در جلسه مصاحبه در اختیار مدیر استخدام بگذاری. می‌توانی بگویی: «شما به یک برنامه کلی برای سال ۲۰۱۵ نیاز دارید و باید تک‌تک تاریخ‌های عرضه را بررسی کنید.» او می‌گوید: «که این‌طور. پس یک برنامه نیاز داریم. دیگر چه پیشنهادی داری؟» تو می‌گویی: «اگر من کارمند شما بودم، با همه افرادی که در بازاریابی و فروش دخیلند، مصاحبه می‌کردم. متمم حتی با مدیر ارشد. تا ببینم مشکل از کجاست و چرا محصولات، نظر مشتری را جلب نکرده‌اند.» او می‌گوید: «اما مدیران فقط می‌خواهند به سود برسند.» تو می‌گویی: «مشتاقم درباره این مشکل با آنها صحبت کنم. برای درآمدزایی ده‌ها راه وجود دارد.» و او مشتاق می‌شود که ترتیبی بدهد تا مدیران را ببینی. دو نکته مهم: اولا، اصلا درباره دستاوردهایت صحبت نکردی. دوما: راه‌حل را دقیق و کامل ارائه نکردی. به جای آنکه بنشینی و فقط به سوالات مسوول مصاحبه جواب دهی، می‌توانی درباره یک موضوع مهم‌تر و جالب‌تر صحبت کنی و این، بهترین راه برای فروش خودت در جلسه مصاحبه است.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 455
برچسب ها : آموزش فروشندگی,آموزش فروش سهام عدالت,آموزش فروش ارز در بیت برگ,آموزش فروش در اینستاگرام,آموزش فروش ارز دیجیتال,آموزش فروش اینترنتی,آموزش فروش بیت کوین,آموزش فروش ترون در بیت برگ, فروش چیست ویکی پدیا,فروش چیست کاروفناوری هفتم,فروش چیست و فروشنده کیست,فروش چیست؟ فروشنده کلیه؟چه ویژگی هایی باید داشته باشد یک فروشنده,فروش چیست هفتم,فروشگاه چیستا,فروشگاه چیست,فروشگاه چیستان,

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 23:56 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

بک لینک همیشه یکی از اجزای مهم در سئو سایت بوده و خواهد بود. خرید لینک به همین دلیل خیلی از دوستان قصد دارند برای سایت شان بک لینک های با کیفیت و قوی بسازند. خیلی ها تو این کار استادن و خودشان دست به کار می شوند و خیلی ها هم توانایی این کار را ندارند و مجبور هستند بک لینک بخرند.

در این مقاله دقیقا در مورد خرید بک لینک قصد دارم صحبت کنم. خیلی از دوستان از من می پرسند که آیا بک لینک بخریم یا نه؟ کی بخریم؟ از کجا بک لینک با کیفیت بخریم؟ آیا خرید بک لینک واقعا روی رتبه سایت مان در نتایج جست و جو تاثیر دارد یا نه؟ اگر بک لینک بخریم نکنه پنالتی بشیم؟

در این مقاله از مقالات آموزش سئو دقیقا قصد دارم به این سوالات پاسخ بدهم. خرید بک لینک اصول و قواعد خاص خودش را دارد و ممکن است هر بک لینکی که از هر سایتی می خرید به دردتان نخورد! پس اگر قصد خرید بک لینک برای سایت خود را دارید ولی اطلاعات زیادی در این مورد ندارید تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

 

خرید بک لینک چیست؟
خرید بک لینک چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم خرید بک لینک یعنی چه؟ به طور کلی به بک لینک هایی که در ازای دریافت آن به سایت ها پول پرداخت می کنید “خرید بک لینک” گفته میشود. مسلما هر بک لینکی که واقعا ارزش داشته باشد به عنوان بک لینک پولی شناخته می شود، نه هر بک لینکی! که انواع و اقسام پکیج های خرید بک لینک در سایت های خرید و فروش بک لینک ارائه می شود که هر کدام از آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

آیا خرید بک لینک واقعا روی سئو سایت تاثیر گذار است؟
خرید بک لینک ارزش دارد؟

بک لینک اگر با کیفیت و قوی باشد مطمئن باشید روی بهبود سئو سایت تان تاثیر مستقیم می گذارد حتی اگر پولی باشد! مسلما خرید بک لینک هم می تواند تاثیر بسیار خوبی روی سئو سایت تان داشته باشد اما نه هر بک لینکی! نوع بک لینک خیلی مهم است. مثلا خرید بک لینک از سایت پی سی دانلود در قسمت تبلیغات متنی فایده ای ندارد که هیچ بلکه ضرر هم دارد.

یا مثلا خرید بک لینک از سایتی که هیچ ارتباطی با سایت شما ندارد اصلا کار درستی نیست. این طور بک لینک ها هیچ تاثیری روی بهبود سئو سایت تان ندارند! بلکه در آینده باعث افت رتبه سایت شما نیز خواهند شد.

هر بک لینکی که بتواند به سایت شما ورودی دهد و به اصطلاح باعث شود ترافیک سایت شما افزایش یابد قطعا بک لینک با کیفیت و تاثیر گذاری برای شما خواهد بود. در ادامه در مورد اینطور بک لینک ها بیشتر توضیح می دهم.

 

آیا خرید بک لینک باعث پنالتی شدن سایت می شود؟
پنالتی شدن با خرید بک لینک

جواب این سوال هم بله است و هم خیر. بستگی به نوع بک لینک ها دارد. بستگی به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید. بستگی به تعداد بک لینک ها دارد. بستگی به این دارد که محمد جانبلاغی آیا بک لینکی که می خرید محتوایی است یا به صورت یه یک کلمه کلیدی لینک شده در هزاران سایت است؟!!

به طور کلی گوگل با خرید بک لینک موافق نیست! چون همانطور که می دانید گوگل به بک لینک ها از دید اعتبارشان نگاه می کند. یعنی اعتبار یک سایت را نسبت به تعداد لینک هایی که به او داده اند محاسبه می کند. (البته این فقط یک روش سنجش اعتبار از دید گوگل است.) خب در این صورت اگر گوگل بفهمد بک لینک ها غیر طبیعی هستند مسلما با سایت مربوط برخورد خواهد کرد و او را جریمه می کند.

مثالی می زنم : اگر سایت تان قدیمی باشد و تعدادی بک لینک هم از قبل داشته باشد با خرید بک لینک به تعداد کم (مثلا 5 رپورتاژ آگهی) اگر محتواها و لینک های داخلی آن در هر رپورتاژ متفاوت باشد هیچ گاه گوگل متوجه خرید بک لینک ها نمی شود! این فقط یک مثال بود امیدوارم متوجه شده باشید.

ولی اگر تعداد لینک ها زیاد باشد و در مدت زمان کم ساخته شوند و از همه مهم تر با کیفیت هم باشند (از نظر دامین آتوریتی بالا و نوع لینک) و همچنین برای یک یا دو کلمه کلیدی گرفته شده باشند مسلما گوگل خواهد فهمید که لینک ها خریداری شده اند.

متاسفانه خیلی از دوستانی که سایت شان تازه تاسیس است به خرید لینک روی می آورند و در همان ابتدا، کاری می کنند که هیچ وقت سایت شان به جایگاه واقعی اش در نتایج جست و جو نرسد.

به طور کلی بک لینک خریدن برای سایتی که از لحاظ محتوا و بک لینک ضعیف است کار اشتباهی است.

خرید بک لینک توسط یک فرد حرفه ای و متخصص هیچگاه باعث پنالتی شدن سایت شما نمی شود. همان طور که عرض کردم بک لینک خریدن اصول و قواعد خاص خودش را دارد و باید این کار را به یک متخصص بسپارید.

 

چه بک لینک هایی با کیفیت هستند؟
به طور کلی بک لینک هایی با کیفیت هستند که اولا از سایت های مرتبط با سایت شما گرفته شده باشند، دوما از سایت هایی با دامین آتوریتی بالا گرفته شده باشند و سوما محتوایی باشند. برای گوگل بسیار مهم است که عبارت هایی که در محدوده لینک شما قرار دارند چه هستند؟ آیا مربوط به حوزه کاری شما هستند یا خیر!

خرید بک لینک مثل ویتامین است

که بهترین بک لینک برای شما بک لینکی است که از انتشار محتوا در سایت های دیگر ساخته شده باشد. همان رپورتاژ آگهی هایی که طی این سال ها خیلی از سایت ها به قصد بهبود میهن بک لینک رتبه خود در نتایج جست و جو از آن استفاده می کنند.

بک لینک هایی که با یک کلمه یا عبارت کلیدی در ساید بار سایت ها مثلا قسمت لینک های دوستان یا تبلیغات متنی قرار دارند اصلا خوب نیستند هر چند از سایت های بزرگی مثل پی سی دانلود گرفته شده باشند.

خرید این جور بک لینک ها نه تنها به بهبود رتبه سایت تان در نتایج جست و جو کمک نمی کند بلکه باعث می شود لینک های بسیار زیاد بی کیفیتی برای سایت شما ساخته شود. به خاطر اینکه لینک متنی شما مسلما در تمام صفحات سایت مورد نظر قرار می گیرد. چون ساید بار و قسمت لینک دوستان در تمام صفحات ثابت است.

بسیاری از دوستان از این مدل لینک ها از سرویس های وبلاگ دهی برای سایت خود لینک می گیرند که کار بسیار اشتباهی است. این کار باعث ایجاد مزرعه لینک می شود و ممکن است سایت تان را در معرض پنالتی شدن قرار دهد!

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه بک لینک های با کیفیت برای سایتمان بسازیم؟ را بخوانید.

 

نکات مهم در خرید بک لینک با کیفیت
به هیچ وجه لینک های ماهانه خریداری نکنید! لینک ها باید دائمی باشند. اگر می خواهید برای بک لینک گرفتن هزینه کنید بهتر است لینکی بخرید که دائمی باشد. دقیقا مثل رپورتاژ آگهی

سعی کنید از سایت هایی لینک بخرید که حداقل دامین آتوریتی بالای 60 داشته باشند.

قبل از خرید بک لینک حتما اسپم اسکور سایت لینک دهنده را چک کنید. سعی کنید از سایت هایی لینک بخرید که اسپم اسکور آن ها زیر 3 باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 380
برچسب ها : بک لینک وب,بک لینک backlink,behtarinseo,ir,بک لینک سازی چیست, خرید بک لینک قوی 1stalbuterol,com,خرید بک لینک backlink,behtarinseo,ir,خرید بک لینک پارسا بلاگ,

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 23:46 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

در این مقاله ما قصد داریم چهار ابزار منحصر به فرد که در لینک سازی بهتر و موفقیت در مورد بک لینک به شما کمک میکند را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه هر کدام می توانند سئو سایت به تجزیه و تحلیل صفحات وب و به تلاش های لینک سازی شما کمک کنند، با ویرلن همراه باشید:

اگر میدانید که بک لینک چیست و به طور فعال در حال ایجاد بک لینک هستید، احتمالا خودتان هم در مورد بسیاری از ابزارهای ایجاد لینک چیزهای شنیده اید. اگر وقت و بودجه تان اجازه می دهد، برخی از این ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چند منظوره را برای پیشبرد تلاش های لینک سازی تان بررسی کنید.

من ابزارها را به طور کلی پوشش می دهم و سپس به ویژگی های منحصر به فرد هر ابزار خواهم پرداخت تا شما بیشترین نتیجه را هنگام لینک سازی (Link-building) و کمپین های بازاریابی محتوا خود کسب کنید.

خرید رپورتاژ آگهی
 

ابزارهای پولی و حرفه ای بک لینک
قبل از معرفی این دو ابزار و خرید بک لینک باید بدانید همانطور که در مقاله تاثیر بک لینک در سئو سایت هم گفتیم، همواره دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های پربازدید که اتوریتی بالایی دارند بهترین و موثرترین راهکار سئو در ایران است.

 

در این بخش به راهکار هایی میپردازیم که گزینه های خوبی هستند که کاربردهای مختلفی را ارائه می دهند اما باید برای آنها هزینه کنید:

 

Nightwatch.io

خرید رپورتاژ
این ابزارِ نسبتاً جدید دارای توانایی نظارت بر ۲۰ دامنه و ۱۰۰ کلمه کلیدی است. همانند بسیاری از ابزارها، Nightwatch به شما اجازه می دهد تا رتبه بندی (رنکینگ) خود را دنبال کنید، بر بک لینک های خود نظارت کنید و از سایر قابلیت های ابزار بهره مند شوید، اما اگر توانایی پرداخت دارید یا به دنبال ابزاری جدید هستید، این ابزار می تواند ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

بررسی بک لینک

این ابزار بسیار زیبا و دارای قابلیت بصری عالی ای است. شما می توانید آن را به Google Analytics و Search Console نیز متصل کنید.

 

از لحاظ ایجاد لینک، در حالی که من هیچگاه به کسی توصیه نمی کنم که فقط بر روی رتبه بندی و یا هر معیار دیگری به صورت واحد تکیه کند، اما دانستن اینکه آیا پیشرفتی در رنکینگ یا محمد جانبلاغی رتبه بندی داشته اید یا نه، یا اینکه در صفحه اول گوگل (SERPs) باقی مانده اید یا سقوط کرده اید، می تواند بسیار مفید باشد.

 

یک بخش عالی در ابزار Nightwatch وجود دارد که در آن شما می توانید نمودار موقعیت متوسط و کلی سئو و نتایج گوگل SERP خود را در کنار رقبای خود مشاهده کنید. شما می توانید به سرعت گزارش های رتبه بندی را بر اساس کلمات کلیدی ای که در نظر دارید، دریافت کنید و بفهمید که کدام کلمات کلیدی نیاز به کار و بهبود سئو دارند. اگر برای صفحات خاصی لینک می سازید و از (anchors) خاصی استفاده می کنید، می توانید این اطلاعات را بکار ببرید تا ببینید که در کدام قسمت باید تمرکز بیشتری قرار دهید. فقط درگیر نوسانات روزانه رنکینگ نشوید، زیرا می تواند شما را عصبانی کند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی که من اغلب از آن استفاده می کنم این است که سریعاً چگونگی رتبه بندی یک مشتری نسبت به رتبه بندی رقبا را مقایسه کنید و آن را به تصویر بکشید. این اطلاعات می تواند هنگام شروع یک کمپین لینک سازی بسیار مفید واقع شود. اگر متوجه شدید که یکی از صفحات تان در حال نزول است، در حالی که رقبا در حال پیشرفت هستند، این نشانه خوبی خواهد بود که صفحه مورد نظر نیاز به تغییر یا ویرایش دارد.

 

در صورتی که بخواهید چندین سایت را به طور همزمان نظارت کنید یا اطلاعات مختلف یک سایت را بررسی کنید، می توانید آیتم ها را در داشبورد پین کنید. در این صورت به راحتی می توانید داشبوردی بسازید که بلافاصله پس از ورود ، آنچه را که نیاز دارید در اختیارتان بگذارد.

و اگر شما از جمله کسانی هستید که مشتاق دیدن گزارش های رتبه بندی به صورت روزانه هستند، می توانید از این ابزار استفاده کنید.

ابزار بک لینک

چیز دیگری که من در این ابزار دوست دارم، بخش اطلاعیه (Notifications) است که کلمات کلیدی را ردیابی کرده و به شما پیشنهاداتی در زمینه کلید واژه های جدید می دهد. من عاشق دریافت پیشنهادات کلمات کلیدی هستم، مخصوصاً زمانی که ایده و نظر جدیدی در ذهنم نمی گذرد یا زمانی که تلاش می کنم شرکای بک‌لینک یا لینک سازی جدید یا ایده هایی نو برای تولید محتوا پیدا کنم.

 

 

 

LittleWarden.com

این ابزار پرونده های تبادل ایمیل (MX) و تغییر مسیرها (ریدایرکت ها) را بررسی می کند. همچنین تغییرات عنوان صفحات را نظارت می کند، که بسیار مفید است. بعد از تغییر عنوان صفحات من شاهد پیشرفت های خوبی در سئوی سایت و رتبه بندی و نرخ تبدیل (conversions) بوده ام.

ابزار تجزیه تحلیل بک لینک

این ابزار هرآنچه که قدرت تاثیرگذاری سئو منفی بر رتبه بندی شما را داشته باشد، بررسی و نظارت می کند.یکی از این موارد برای من زمانی است که یک مسئله فنی در یک سایت رخ داده که از کنترل من خارج است، و هیچ فردی در تیم سئو را نمی بینم که بر آن نظارت داشته باشد. مطمئناً نمی خواهید زمان و تلاش زیادی صرف جذب کردن لینک‌های مختلف برای صفحه ای کنید که گوگل به آن دسترسی نداشته باشد. ویژگی نظارت این ابزار قطعا در اینجا کمک خواهد کرد.

قطعا نمی خواهید که یک دامنه یا SSL  (Secure Sockets Layer) منقضی داشته باشید. Little Warden تاریخ های انقضا را تحت نظر خواهد داشت و زمانی که به تاریخ پایان نزدیک می شوید، سئوکار یک ایمیل یادآوری ماهانه ارسال می کند. تمام ویژگی های این ابزار را می توان به راحتی شما کمک کند، که بسیار خوب است.

بررسی بک لینک سازی

 

ابزارهای رایگان ایجاد بک لینک
دو ابزار بعدی ابزارهای مفید بک لینک رایگان هستند که بیشتر به وظایف خاصی اختصاص دارند.

 

Siteliner.com

این ابزار به پیدا کردن لینک های خراب و یا محتوای تکراری کمک می کند.

لینک های خراب (Broken links) منجر به تجربه کاربری ضعیف می شوند. محتوای تکراری نیز به اندازه کافی مشکل ساز است چراکه گوگل یک صفحه کامل در مورد چگونگی رفع این مشکل در اختیار گذاشته است، بنابراین اگر چند صفحه با محتوای بسیار مشابه یا تکراری داشته باشید، بهتر است از canonicalization ( یعنی تبدیل داده های تکراری به داده های استاندارد) استفاده کنید.

بررسی بک لینک برای سئو

ابزار های بک لینک و لینک سازی

بخش Skipped Pages دلایلی را لیست می کند که چرا یک صفحه حذف شده است، که به طور بالقوه شما را با برخی از مشکلات ناگوار مانند صفحه ای که از Bing و ربات های گوگل مسدود شده باشد یا یک خطای ۴۰۴ مواجه می کند. این اطلاعات می توانند برای سایت شما بسیار خوب باشد، اما اگر بدنبال یک سایت هدف برای ایجاد لینک (لینکدهی) هستید، مطمئنا نمی خواهید لینک تان را در یک صفحه ای که مسدود شده است، یا ایندکس نمی شود قرار دهید .

پیدا کردن لینک های خراب در بین صفحات وب با استفاده از این ابزار بسیار آسان است.

یک کلمه کلیدی را جستجو کنید و به دنبال سایت هایی بگردید که بتوانند شریک خوبی باشند. در ضمن محتوایی عالی با لینک های کاربردی بسازید و در قالب رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید منتشر کنید .

 

FirstIndexed.com

این ابزاری رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا زمانی که یک URL برای اولین بار ایندکس شده است را کشف کنید. این یک نوع جستجویی است که تعدادی متغیر را به جستجو اضافه می کند تا کار شما راحت تر شود.

ابزار بک لینک و لینک سازی

اگر شما در تلاشید تا بک لینک را در یک صفحه قرار دهید، و اصلاً نمی دانید که آن صفحه چقدر قدیمی است، این ابزار به شما اطلاعاتی در مورد جریانات آن صفحه می دهد. اگر با یک صفحه قدرتمند مواجه شوید که اولین بار ۱۰ سال پیش ایندکس شده، باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام محتوای درون آن هنوز مناسب و دقیق و مرتبط است.

هنگامی که مطالبی که به طور مرتب به روزرسانی می شوند،وارد بازی می شوند، دیگر صفحات قدیمی همیشه منبع عالی یا شریک لینکدهی خوبی نیستند.

صفحات قدیمی به احتمال زیاد دارای لینک های خراب هستند، بنابراین شما همچنین می توانید از این ابزار برای بررسی لینک های خراب استفاده کنید. این موضوع نه تنها برای ایجاد بک لینک مناسب است، بلکه یک راه خوب برای جلب توجه مدیر وب است، یعنی در صورتی به او بگویید که چیزی مشکل دارد و باید رفع شود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 701
برچسب ها : آموزش سئو سایت وردپرس,آموزش سئو مجتمع فنی تهران,آموزش سئو یوتیوب,آموزش سئو مقدماتی,آموزش سئو آپارات,آموزش سئو به زبان ساده,آموزش سئو میهن وردپرس,آموزش سئو سایت pdf, سئو سایت چیست,سئو سایت یعنی چه,سئو سایت آموزش,سئو سایت تبریز,

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 23:39 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

شما یک وب سایت عالی ایجاد کرده اید؟ تبریک می گویم! آنچه اکنون نیاز دارید این است که مردم را به سمت این سایت بکشانید! برای اینکه وب سایت شما در بالاترین نقطه جستجوهای گوگل و بینگ و … باشد باید کمی درباره جهان بزرگ سئو یا بهینه سازی موتور جستجو بدانید.

امروزه سایت های زیادی در وب وجود دارند آموزش سئو و هیچ تضمینی نیست که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.اما شما می توانید با راهکارهایی شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید. فقط یک ساعت یا کمتر وقت بگذارید و سئو سایت خود را به بهترین نحو افزایش دهید.ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا با ساده ترین نکات بهترین عملکرد را داشته باشید.

۱) آدرس (URL) مناسب را انتخاب کنید
قبل از اینکه اثری از وب سایت شما در اینترنت به وجود بیاید شما باید نامی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که اصطلاحا به آن دامنه می گویند. این آدرس، در واقع همان چیزی است که بازدید کنندگان برای رسیدن به سایت شما در مرورگرشان تایپ می کنند.آدرس سایت همانند تابلوهای غول آسای فروشگاه های بزرگ است. آدرس سایت یکی از اولین چیزهایی است که بازدیدکننده در سایت شما می بیند.به همین دلیل گوگل هم وقتی برای اولین بار سایت شما را میبیند به آدرس آن نگاه می کند و درک میکند که چگونه این سایت را دسته بندی کند و چه رتبه ای به آن اختصاص دهد.همچنین لازم است مطمئن شوید URL های شما تمیز و زیبا هستند.این بدان معنی است که آدرس شما نباید شامل کاراکترهای خاص باشد.

دامنه ایده آل شامل نام کسب و کار شما و شاید یک یا دو کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار شما است.به عنوان مثال، اگر شما یک پیمانکار هستید، ممکن است بخواهید یک نام دامنه مانند www.youameconstruction.com را خریداری کنید.

۲) برای هر صفحه عنوان و توضیحات مناسب انتخاب کنید

آیا می دانستید که می توانید یک عنوان و توضیحات منحصر به فرد برای هر صفحه در وب سایت خود بنویسید؟ این متون مختصری است که با دقت و واضح توصیف آنچه کسب و کار شما را انجام می دهد، در بهترین حالت با چند کلمه کلیدی و عباراتی مخلوط شده است.

آیا تا به حال بیش از یک تب در مرورگر خود باز کرده اید؟ عبارت کوتاه که مطابق با ماوس ظاهر می شود، عنوان صفحه است. در حالی که توصیف قابل مشاهده نیست، همچنین برای موتورهای جستجو بسیار مهم است! در واقع، عنوان و شرح یکی از اولین مواردی است که Google برای تعیین رتبه سایت شما استفاده می کند. به علاوه – هنگامی که سایت شما در صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود، خوانندگان وب عنوان و توضیحات شما را می خوانند تا بدانند که سایت شما چه چیزی است و تصمیم می گیرند که آن را بررسی کنید یا نه.

۳) استفاده از متن لنگر (anchor text)
همانطور که متن خود را برای وب سایت خود نوشتید، در نظر بگیرید که در آن شما می توانید از متن لنگر در سایت خود استفاده کنید. لنگر چیست؟ نه، هیچ ارتباطی با قایقرانی ندارد. متن لنگر به سادگی متن است که بازدیدکنندگان می توانند روی آن کلیک کنند تا به طور مستقیم به یک صفحه وب دیگر، یا در سایت شما و یا در هر جای اینترنت، گرفته شوند.

متن لنگر موثر باید برای کمک به کاربران در جستجوی وب سایت شما و پیدا کردن آنچه که دنبال آن هستید استفاده شود. این همچنین باید کلمات کلیدی و عبارات مربوط به آنچه شما انجام می دهید باشد. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه کفش دارید، مثلا کلمه “Check out our selection of shoes for kids”، در صفحه اصلی شما می توانید از طریق متن لنگر به فروشگاه آنلاین خود که با آن پر شده باشد – که شما آن را حدس زده اید – وبسیما کفش های کودکان را می توانید پیوند دهید.

متن لنگر یک راه عالی برای افزایش سئو سایت است، اما به خاطر داشته باشید که ارتباطات بیش از حد یا لنگرهایی که واقعا نمیتوانند به خوانندگان شما کمک کنند پرچم قرمز Google را بالا می برد.

۴) اضافه کردن متن ALT به تمام تصاویر خود

موتورهای جستجو در خواندن متن در وب سایت شما بسیار عالی هستند، اما نمی توانند تصاویر را ببینند. برای درک آنچه در یک عکس یا گرافیک نمایش داده می شود، موتورهای جستجو به دنبال عبارت “alt text”، یک توضیح مختصر نوشته شده (فقط چند کلمه) در مورد هر یک از عکس ها در یک وب سایت هستند. هنگام نوشتن متن alt، مطمئن شوید که دقیقا توصیف آنچه در تصویر نشان داده شده است، اما همچنین سعی کنید نام کسب و کار خود و یا چند کلمه کلیدی مرتبط با آنچه شما انجام می دهید را نیز قرار دهید.

نکته مهم: شما نیازی به نوشتن متن alt برای تصاویری که صرفا کاربردی و یا مرتبط با طراحی هستند، مانند یک تصویر پس زمینه که فقط شکل است،ندارید. اگر تصویر هیچ ارتباطی با موضوع سایت شما ندارد، شما می توانید متن alt را قرار ندهید.

۵) ساختار سایت خود را با هدرهای مناسب ایجاد کنید
هر صفحه در وب سایت شما باید یک عنوان، زیرعنوان و غیره داشته باشد. محمد جانبلاغی هنگامی که موتورهای جستجو وب سایت شما را اسکن می کنند، اگر برای آنها سلسله مراتب متن را توضیح دهید، محتوای شما را بهتر درک می کنند. بخش مهم مربوطه عنوان صفحه شما است و شما باید آن را H1 (در ویرایشگر متن) تعریف کنید. H1 باید محتوای صفحه توصیفی باشد و نباید بیش از یک H1 در هر صفحه داشته باشید. دقت انتخاب کنید و فراموش نکنید که کلمات کلیدی خود را وارد کنید. بعد از H1 شما میتوانید از H2، H3 و غیره استفاده کنید. هر چه ساختار متن شما واضح تر باشد، موتورهای جستجو ساده تر محتوای سایت شما را هضم خواهند کرد.

خب، مقاله ۵ نکته آسان برای افزایش سئو سایت در کمتر از یک ساعت اینجا به پایان رسید. اگر مشتاق هستید تا مطالب جدی تری را در مورد سئو و موتورهای جستجو بدانید با سایت مگ وب همراه باشید و از مقاله های استفاده کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 407
برچسب ها : سئو چیست,سئو یه جی,سئو هیون جین,سئو سایت,سئول کجاست,سئو کانگ جو,سئو سایت چیست,سئول تهران, آموزش سئو سایت وردپرس,آموزش سئو مجتمع فنی تهران,آموزش سئو یوتیوب,آموزش سئو مقدماتی,آموزش سئو آپارات,آموزش سئو به زبان ساده, آموزش سئو سایت وردپرس,آموزش سئو مجتمع فنی تهران,آموزش سئو یوتیوب,آموزش سئو مقدماتی,آموزش سئو آپارات,آموزش سئو به زبان ساده,آموزش سئو میهن وردپرس,آموزش سئو سایت pdf,آموزش سئو میهن وردپرس,آموزش سئو سایت pdf,

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 23:28 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

تکنولوژی اینترنت و وبسایت‌های اینترنتی عمر چندانی ندارند، نخستین صفحه‌ی وب جهان در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی ایجاد و در دسترس عموم قرار گرفت، این وبسایت بسیار ساده بود طراحی سایت و تنها از چند متن و چندین لینک ساخته شده بود، جالب است بدانید این صفحه هنوز هم در این آدرس در دسترس است!

دامنه اینترنتی ، Symbolics.com کهنترین دامنه اینترنتی نام دارد و همچنان قابل دسترسی بوده و کار می کند ، این دامنه در ۱۵ مارس ۱۹۸۵ بود که شرکتی با نام Symbolics این دامنه را خریداری کرد. این شرکت ، در زمینه توسعه زبان کامپیوتری Lisp شناخته شده بود اما در سال ۱۹۹۳ ورشکست شد و اکنون توسط بخش خصوصی اداره می شود. در سال ۲۰۰۹ بود که شرکت Symbolics تصمیم گرفت دامنه وب سایت اینترنتی خود را با مبلغی نامعلوم به شرکت XF.com بفروشد.

حالا برویم سراغ سوال شما چگونه طراحی سایت را شروع کنیم؟

چگونه یک وب سایت درست کنیم
در زمان حال که بیشتر از هر زمان دیگری همه به اینترنت دسترسی دارند و بیشتر نیازهای روزانه خود را با یک سرچ ساده از داخل اینترنت پیدا کرده و رفع می‌کنند.

همین دسترسی عموم به اینترنت باعث شده کسب و کارهای سنتی به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود باشند. و برای بیزنس خود یک سرویس آنلاین مانند سایت را داشته باشند، تا از این رقابت و بازار آنلاین عقب نمانند.

اگر شما هم به فکر آنلاین کردن بیزنس خود هستید و قصد دارید برای خودتان سایتی را طراحی کنید، در ادامه کارهایی که باید انجام دهید را با هم بررسی میکنیم.

نحوه طراحی سایت

چگونه طراحی وب سایت را شروع کنیم
برای اینکه بتوانید طراحی سایت انجام دهید در مرحله اول نیاز است، محمد جانبلاغی یک نام برای سایت خود انتخاب کنید که به آن اصطلاحا نام دامین گفته می شود و با یک سرچ ساده خرید دامین داخل گوگل به راحتی می‌توانید به لیست سایت هایی که دامین میفروشند، دسترسی پیدا کنید و یک دامین برای سایت خود خریداری، بعد ثبت کنید.

نام سایت شما دقیقا می شود همان آدرس سایت شما که با وارد کردن در آدرس بار مرروگر سایت نمایش داده می شود. مانند: avashtech.com

 

در مرحله دوم باید یک فضای میزبانی یا به اصطلاح هاست تهیه کنید. هاست یک فضایی مثل هارد کامپیوترتان است که بصورت 24 ساعته روشن و فعال بوده و محتوا و مطالب سایت شما را نگهداری میکند و هر لحظه در دسترس است.

برنامه ساخت سایت رایگان
هیچ برنامه ساخت سایت رایگانی وجود ندارد. سایت بر اساس یک برنامه طراحی نمی شود و به اشتباه این اصطلاح جا افتاده است و بیشتر مردم در اینترنت این جمله را جستجو می کنند. در واقع شما می توانید سایت را بر اساس سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی کنید که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

 

چگونه یک وب سایت راه اندازی کنیم
بعد از تهیه هاست و دامین نوبت به طراحی سایت می رسد. اگر شما در ابتدای کار هاست و دامین تهیه نکردید هیچ ایرادی ندارد و میتوانید وبسایت خود را به صورت لوکال طراحی کنید.

یک سری نرم افزار برای شبیه سازی هاست و دامین بصورت مجازی وجود دارد. که شما با تهیه و نصب آن‌ها روی کامپیوتر می‌توانید هاست و دامین را شبیه سازی کنید و سایت خود را روی کامپیوتر خودتان داشته باشید.

تا بعد از اتمام طراحی آن را به هاست خود انتقال دهید. به این نوع طراحی سایت در اصطلاح طراحی به صورت لوکال گفت می‌شود.

طراحی سایت

برای این‌کار باید یکی از نرم افزارهای wamp server و یا xampp server را دانلود و نصب کنید.

بعد از اینکار شما هم میتوانید به صورت کد نویسی سایت خود را طراحی کنید که در این صورت نیاز است که با زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند css، html javaScript و غیره… آشنا باشید.

برای آموزش هر کدام ، یک زمانی را اختصاص دهید یا بصورت حضوری در دوره هایی که برگزار می شود، شرکت کنید یا دوره‌های آنلاین را بخرید تا این زبان‌ها را یاد بگیرید.

جز زبان‌های گفته شده زبان‌های برنامه نویسی زیادی وجود دارد، که به آن‌ها اشاره نکردیم، برای یادگیری آن‌ها وقت صرف کنید و یاد بگیرید برای کسب مهارت در آن نیاز به یکی دوسال تجربه کاری دارید.

یعنی ما نمیتونیم خودمون سایت طراحی کنیم؟؟ اگر الان تو ذهنتون این سوال آمد باید بگم جواب منفی است و هنوز هم راهکاری برای چگونه وب سایت خود را طراحی کنیم هست و شما با کمک سیستم های مدیریت محتوا به راحتی و بدون نیاز به یک خط کد نویسی سایت خود را راه اندازی کنید.

چگونه یک وب سایت ساده طراحی کنیم
در بالا اشاره کردیم که برای طراحی وبسایت میتونید به جای یک خط کد نویسی از سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS استفاده کنید که معروف ترین و پرکاربرد ترین و بهترین آن وردپرس است که از سایت وردپرس میتونید دانلود کنید و به راحتی در عرض 10 دقیقه نصب و فعال کنید. و یک سایت ساده داشته باشید. اگر اطلاعی ندارید که وردپرس چیه بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله وردپرس چیست را مطالعه کنید.

چگونه قالب وب سایت طراحی کنیم
برای هر سایتی نیاز به یک قالب خاص و مرتبط به آن موضوع است ولی اصلا نیاز نیست نگران این مسئله باشید چون وردپرس برای انواع کسب و کارها قالب های مخصوص به آن حوزه را دارد و هم بصورت رایگان و پولی میتونید براساس نیاز خود تهیه و بروی سایت خود نصب کنید. و فقط متن های و عکس خودتان را جای اطلاعات پیش فرض قالب بگذارید و سایت شما آماده است. برای خرید قالب هم میتواید از سایت های معروف در این زمینه مانند سایت ژاکت و راستچین قالب وردپرس را تهیه کنید.

 

چگونه یک وب سایت زیبا طراحی کنیم
برای طراحی سایت زیبا میتوانید از انواع و اقسام قالب ها که به صورت وب وان کاملا حرفه ای طراحی شده اند استفاده کنید که هم استاندارد لازم در آنها رعایت شده و هم پشتیبانی های خوبی دارند و هرجا به مشکل خوردین به راحتی میتوانید با پشتیبانی قالب درمیون بزارید تا کامل راهنمایی و مشکل را رفع کنند.

چگونه یک سایت حرفه ای بسازیم
اگر بیزنس شما بزرگ است و نیاز به یک سایت حرفه ای و کامل دارید که از جنبه ای حرفی برای گفتن داشته باشد بهتون پیشنهاد میکنیم که سایت خود را به جای اینکه خودتان طراحی کنید به یک شرکت طراحی سایت بسپارید چون برای راه اندازی سایت حرفه ای حتما شما نیاز به یک تیمی دارید که تجربه کافی در زمینه طراحی سایت داشته باشد و در صورت بروز و یا مشکلی و یا ارتقا سایت به راحتی اینکار را برای شما انجام دهد.

یکی از خدماتی که آوش تک ارائه میدهد طراحی سایت به صورت حرفه ای است اگر شما هم تصمیم گرفته اید برای بیزنس خود سایت حرفه ای طراحی میکنید بهتون پیشنهاد میکنیم با کارشناسان طراحی سایت ما در میان بزارید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

چگونه یک وب سایت خوب طراحی کنیم
برای طراحی یک وبسایت خوب شما نیاز به تجربه کافی در این زمینه دارید و همچنین در کنار طراحی سایت شما نیاز به کمی تجربه در زمینه سئو هم دارید تا بتوانید ساختار سایت را بصورت اصولی انجام دهید و تصاویر و محتوای سایت و کدهای سایت را بهینه کنید. اگر با سئو آشنا نیستید بهتون پیشنهاد میکنم مقاله سئو چیست را مطالعه کنید.

سایت های خوب در عین زیبایی باید یکسری موارد فنی که مربوط به تکنیکال سئو است مانند سرعت بارگزاری سایت، ساختار url ها و …  رعایت شود تا در موتورهای جستجو بتواند رتبه کسب کند و ورودی ارگانیک از گوگل دریافت کند.

برای مشاوره رایگان در زمینه سئو میتونید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و قبل از انجام کاری با کارشناسان سئو ما در ارتباط باشید تا کامل و بصورت رایگان راهنماییتون کنند.

طراحی وبسایت شخصی

راه اندازی وب سایت شخصی
اما اگر تصمیم گرفته اید یک سایت شخصی و کوچک برای خودتان راه اندازی کنید بهتون پیشنهاد میکنیم هزینه نکنید و فقط هاست و دامین را تهیه کنید و با کمک وردپرس یک سایت شیک برای خودتان راه اندازی کنید. فقط در صورت نیاز و برای جذب ورودی بیشتر میتوانید کلمه کلیدی ها مهم کسب و کار خود را لیست کنید و از خدمات سئو استفاده کنید تا سایت شما بازدید کننده کسب کند و بعد جذب بازدید کننده در صورت نیاز میتوانید سایت خود را گسترش داده و امکاناتی در صورت نیاز به آن اضافه کنید.

اگر هنوز نمی دانید برای بیزنس خود چه نوع سایتی طراحی کنید و یا سایت شما به سئو نیاز دارد یا خیر قبل از انجام کاری با ما درمیان بزاریدتا کامل شما را راهنمایی کنیم که آیا بیزنس شما نیاز به سایت دارد یا خیر

اگر نیاز به سایت دارد به چه نوع سایتی نیاز دارد؟ باید سایت چه امکاناتی داشته باشد؟ آیا نیاز به سئو دارد یا خیر؟ اگر بله باید روی چه کلماتی سایت سئو شد؟

برای رسیدن به جواب همه این سوال ها فقط کافی با ما در ارتباط باشید تا ما هم با کسب و کار شما آشنا بشیم و هم بتونیم تجربه های خودمون را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشاوره رایگان میخوام

کلام آخر

خیلی ممنونیم که تا آخر مقاله با ما همراه بودید ما در این مقاله سعی کردیم مراحل کلی راه اندازی سایت را با شما به اشتراک بذاریم و بهتون بگیم که باید از کجا شروع کنید. چه نوع سایت هایی رو میتونید خودتون طراحی کنید چه نوع سایتهایی نیاز است که به یک تیم با تجربه سپرده شود. برای طراحی سایت از کدام سیستم های مدیریت محتوا باید استفاده کنید از کجا قالب سایت تهیه کنید و شروع به ساخت سایت کنید. امیدواریم که برایتون مفید واقع شده باشه و تونسته باشین از اطلاعات استفاده کنید اگر باز سوالی یا پیشنهادی دارید ممنون میشیم زیر همین پست با ما درمیون بزارید همچنین خیلی برامون با ارزش هست که تجربه های خودتون رو در زمینه طراحی سایت با ما و مخاطبان دیگر به اشتراک بگذارید تا بتونیم استفاده کنیم.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 525
برچسب ها : طراحی سایت, طراحی وب سایت, طراحی سایت, طراحان سایت, طراحی وب سایت, طراح وب سایت, طراحی وب, شرکت طراحی سایت, قیمت طراحی سایت, قیمت طراحی سایت با وردپرس, طراحی سایت با وردپرس, تعرفه طراحی سایت, هزینه طراحی سایت, قیمت سفارش طراحی سایت, انجام طراحی سایت, طراحی سایت فروشگاهی, قیمت طراحی سایت فروشگاهی, شرکتهای طراحی سایت فروشگاهی, طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی, طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی, طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای, طراحی سایت اختصاصی, بهترین شرکت طراحی سایت, طراحی سایت در بوکان,طراحی سایت در مهاباد, طراحی سایت در تبریز, طراحی سایت در سنندج, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت تهران, آموزش طراحی سایت, نمونه طراحی سایت,

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 23:22 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

افرادی که در زمینه بازاریابی مشغول به فعالیت هستند می‌دانند که یک شیوه عالی برای بهبود رتبه سایت در موتور جستجو، استفاده از کمپین رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به عنوان یک شیوه کاملاً اصولی برای بهبود سئوی سایت محسوب شده که با توجه به رقابت امروزی در بین وب سایت‌های مختلف دارای اهمیت است. اگر به عنوان مدیر کسب و کار می‌خواهید وضعیت سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید می‌توانید از رپورتاژ آگهی استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی به عنوان یک متن خبری جهت معرفی خدمات و محصولات یک شرکت شناخته می‌شود که اگر در وب سایت‌های پربازدید منتشر شود می‌تواند تأثیرگذاری زیادی در بلند مدت داشته باشد. بسیاری از مدیران کسب و کارهای مختلف می‌خواهند از تکنیک‌های مؤثر برای رسیدن به رتبه‌ی مناسب استفاده کنند. رپورتاژ آگهی با توجه به وضعیت خبری که می‌تواند محصولات را معرفی کند بسیار کارساز است.

انتشار رپورتاژ آگهی دائمی
رپورتاژ آگهی یک شیوه مناسب از نظر موتورهای جستجوی محسوب می‌شود و اگر در سایت‌های پربازدید منتشر شود و به صورت دائمی در وب سایت میزبان قرار گیرد بسیار تأثیرگذار است. رپورتاژ آگهی به معنای گزارش خبری است که باعث برند سازی می‌شود. امروزه بسیاری از وب سایت‌های برتر دنیا از این شیوه برای رونق کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به جرات می‌توان بیان کرد که رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات غیر مستقیم به شمار می‌رود که باعث می‌شود تا مخاطب اعتماد بیشتری به معرفی خدمات و محصولات آن داشته باشد.

افرادی که در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت دارند می‌دانند که نگارش یک متن مناسب برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده بسیار اهمیت داشته و باعث می‌شود تا تأثیرگذاری رپورتاژ افزایش پیدا کند. اگر متن به صورت خبری و یا در قالب یک مصاحبه مطرح شود بسیار کاربردی‌تر است. برای تأثیرگذاری رپورتاژ آگهی اگر بتوانید یک وب سایت مناسب انتخاب کنید می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه برسید.

ارتقای رتبه سئوی سایت با رپورتاژ آگهی
طبق الگوریتم جدید موتورهای جستجو نظیر گوگل، اگر لینک فالو از سایت شما در سایت‌های پربازدید که دارای وضعیت سئوی مناسبی هستند قرار بگیرد، می‌تواند تأثیرگذاری بسیار منحصر به فردی در رتبه سایت داشته باشد. در واقع شما اگر بتوانید یک متن رپورتاژ مناسب که حاوی ۳ الی ۵ لینک فالو است تهیه کنید و آن را در وب سایت‌های با اتوریتی بالا قرار دهید قطعاً در بلند مدت می‌توانید به نتیجه بسیار درخشان دست پیدا کنید.

برای این که بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید بهتر است اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید. رپورتاژ آگهی را می‌توانید به صورت مستقیم و یا با واسطه خریداری کنید. خرید رپورتاژ به صورت مستقیم نیازمند داشتن دانش فراوان در این زمینه است که بسیاری از مدیران کسب و کارهای مختلف نمی‌توانند به تنهایی به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. اگر از واسطه‌های تخصصی در این زمینه بهره‌مند شوید قطعاً می‌توانید با خیال راحت از مزایای بی شمار آن‌ها استفاده کرده و هزینه‌ای که انجام می‌دهید هدفمند باشد.

 

خرید رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم تسمینو
وجود پلتفرم‌های تخصصی در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از مزایای زیادی که وجود دارد استفاده کنید. در بین گزینه‌های مختلف که برای قرار گیری رپورتاژ آگهی وجود دارد شما از پلتفرم تسمینو استفاده کنید. این پلتفرم به دلیل داشتن مزایای زیاد در کمپین رپورتاژ آگهی به شما کمک می‌کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. خدمات مختلفی توسط وب سایت تسمینو برای شما عزیزان ارائه می‌شود که مهم‌ترین آن گارانتی پایین‌ترین قیمت خرید رپورتاژ آگهی است.

گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی در بین وب سایت‌های مختلف این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. شاید بخواهید در مورد گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی بیشتر بدانید: باید در این زمینه بیان کرد که تا پایان سال ۹۹، هر بسته سه‌تایی که از وب سایت‌های موجود در سایت رپورتاژ آگهی تسمینو خریداری کنید می‌توانید پایین‌ترین قیمت را دریافت کنید. این قیمت گذاری مناسب به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

نحوه دریافت گارانتی قیمت تسمینو به چه شکل است؟
چهار مرحله کلی برای دریافت گارانتی پایین‌ترین قیمت رپورتاژ آگهی وجود داشته که می‌توان با طی کردن آن به یک وضعیت مناسب در سئو دست پیدا کرد. تسمینو به عنوان به صرفه‌ترین پلتفرم در ارائه خدمات منحصر به فرد شناخته می‌شود که برای افرادی که قصد دارند تا وب سایت خود را در یک وضعیت مناسب سئو قرار دهند بسیار مناسب است. وجود آفر ویژه باعث می‌شود تا سایت تسمینو، وب سایت‌های مختلف را بررسی کرده و پیشنهاد ویژه‌ای را برای شما در نظر بگیرد.

شما اگر بعد از خرید، قیمت پایین‌تری نسبت به وب سایت تسمینو پیدا کردید می‌توانید آن را از طریق تیکت به این مجموعه اطلاع دهید تا پکیج‌های مناسب در اختیار شما قرار بگیرد. می‌توانید از طریق پنل شخصی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به راحتی حداقل سه سایت را انتخاب کنید و وضعیت نهایی قیمت آن‌ها را بررسی کنید. این ایده به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار مناسب و خوش قیمت است.

سخن پایانی
با توجه به رقابت امروزی در بین وب سایت‌های مختلف، مدیران کسب و کارها برای این که بتوانند در این رقابت باقی بمانند و رتبه سئوی سایت خود را افزایش دهند بهتر است از یک تیم تخصصی مشورت بگیرند. خرید رپورتاژ آگهی اگر به کمک واسطه‌های معتبر انجام شود می‌تواند قطعاً تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. خدمات وب سایت انتشار کمپین رپورتاژ آگهی تسمینو به عنوان خدمات ویژه محسوب شده چرا که این مجموعه هدف فعالیت خود را ارائه خدمات مناسب و ارزان قیمت قرار داده است.

استفاده از پکیج‌های در نظر گرفته شده با گارانتی پایین‌ترین قیمت به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند در هزینه‌های خود به شکل مناسب صرفه جویی کنند تا در بلندمدت به نتیجه دلخواه برسند. اگر می‌خواهید رپورتاژ آگهی خریداری کنید بهتر است به این پلتفرم حرفه‌ای نگاهی بیندازید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 386
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 | 15:50 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |